torsdag 5. juli 2012

De tingene jeg vet

Saa langt har jeg klart aa faa med meg dette:

1. TGV-logoen er den styggeste i verden. Andrea er enig.
2. Paa toget tar ryggsekken stoerre plass enn meg
3. Livene vaare har naa blitt en heftig realityserie
4. Amerikanere sier like hvert 3. sekund
5. Det er likevel koselig aa faa hoere at du selv hoeres amerikansk ut
6. Det er nordmenn over alt, men man vet aldri hvor de dukker opp
7. Vi er blant de yngste paa interrail... ok...
8. To minutters margin er mer enn nok
9. Vi liker kokken sine kjoettboller
10. Det gaar alltid en buss, med mindre du er Hilde-Sofie

Skal ut aa laere nye ting naa, saa vi snakkes i morgen!

#Edit: Vi var og badet og småshoppet/satt på kafé litt denne dagen, og det tok Andrea bilder av.

Glade mennesker ved et bord. Et bord i Nice.

Meg i vannet. Jeg var så glad for det, for det var faktisk kjempevarmt.

"Ta et bilde av oss, Jokke" Sånn ble det.
- Yara

1 kommentar:

  1. Nice. Høres ut som en awesome interrail.

    Yngste.. virkelig?


    -Morgan

    SvarSlett