mandag 19. november 2012

Ting som får meg til å føle meg gammel

Jeg stjeler ideen fra vertssøster Hannah sin blogg, og bare hiver ut hva som får meg til å føle meg gammel.

1. Jeg måtte forklare en ni år gammel jente at da jeg var på hennes alder, pleide jeg å leke ute.

2. Vennene mine går enten på universitetet, folkehøgskole eller er i militæret.

3. Barn lurer på hva Løvenes Konge er (HVA?!)

4. Folk jeg har gått på skole med forlover seg.

5. Det dukker opp babybilder på facebook.

6. Barne-tv er ikke bare 30 minutter hver dag, men hele dagen.

7. De som alltid har vært små, har nettopp begynt på videregående.

8. Jeg husker livet uten internett.

9. Det føles som om det blir kortere og kortere mellom hver gang det er jul.

10. Vi bor ikke hjemme hos foreldre.

Og jeg er bare 18 år, jeg. Snart 19 da, håhå, det blir jo kult. Eller noe sånt.

- Yara

1 kommentar:

  1. Veeeent............ du må forklare hva "Løvenes konge" er?

    Men... men barndommen vår jo...

    SvarSlett