torsdag 12. april 2012

Discs

I dag var en ganske fin dag! Den begynte med den ekle historieprøven, og etter det gikk alt ganske bra. Tilbragte fritimene med H-S og Anders som jeg pleier, hadde tre timer fransk som gikk overraskende kjapt, fikk sjokoladepåskeegg av Anders og Stine kjørte meg heeele veien hjem! Glad Yara er glad.

I det siste har jeg blitt hektet på å kjøpe serier, filmer og musikk når jeg er i utlandet fordi det er så sinnsykt billig i forhold til hjemme. Dette er hva jeg har klart å samle opp så langt i 2012.


Øverste rekken er serier, midterste filmer, og det er ganske åpenbart hva nederste er. Her putter jeg noen avsluttende ord for å hinte om at innlegget snart er over, selv om du sikkert ser at det snart er over. Jeg liker å gjøre sånt. Vi snakkes!

- Yara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar