lørdag 7. april 2012

Nå har jeg klær

Jeg har kanskje vært litt løs med pengene denne påsken, men resultatet er at jeg har klær! Det er alltid like greit, siden det ikke er sosialt akseptert å komme naken på skolen. Merkelig det der. Går sikkert mer i detaljer senere, men her er et lite overblikk over hva jeg kjøpte i Manchester.



Men det er jo ikke bare klær jeg har kjøpt da, jeg har som vanlig gått inn i en bokbutikk og kommet ut igjen med litt fler bøker enn jeg hadde tenkt meg. Vet ikke helt hvordan det skjer... men nå gleder jeg meg til å få lest litt! OOOG jeg har fått med meg BBC Sherlock Holmes, seks episoder, for det var to for ti på dvd'er på hmv. Greit det! Men ja, detaljer senere. Nå skal jeg kanskje rydde i skapet mitt, kjøre litt, spise grøt og late meg videre. Påskeferie er herlig!

- Yara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar