søndag 22. april 2012

Fin helg

Ja, jeg kom ikke på en bedre overskrift... Uansett, det har vært en fin helg! Jeg bodde hos H-S, og vi gjorde mye rart egentlig. I går kom en god del av gjengenfolkene og så pyntet vi russebukser. Det har jeg helt sikkert sagt før, men jeg kan jo si det igjen. Det er min blogg. Egentlig hadde jeg noen fine bilder av oss i russebuksene, men jeg hørte at hvis man blir tatt i dem før russetiden kan man få klippet ett av beina av. Brutalt, sant? Vil helst unngå det om jeg kan, så det blir bilder senere i uken. Dere kan heller kose dere med de rare bildene Anders tok av meg og H-S på fredag.





Gadd ikke redigere dem fordi klokken er seint, og jeg er lat. Men de var jo ganske fine sant? Hehe. Vel, neste uke blir en travel uke på mange måter. Kun én tentamen og masse russegreier. Jeg ser frem til å ikke trenge å bekymre meg for hva jeg skal ha på meg hver dag, for jeg skal jo bare slenge på meg russebuksen og en eller annen topp. Det blir herlig! 

- Yara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar