onsdag 4. januar 2012

Antageligvis ikke helt det samme som det du sa det ikke var

Og vi har en vinner. Jeg blogger én time før fristen går ut, og egentlig hadde jeg en super idé til hva jeg skulle blogge om i dag, men så har det seg slik at jeg kom hjem litt senere enn det jeg hadde trodd jeg skulle, og derfor blir det en bloggpost på lik linje med knuste kjeks som har ligget på gulvet alt for lenge. Ubrukelig. Med mindre du er veldig sulten og ikke har noe i mot litt drit. Sier ikke at det ligger drit på gulvet mitt, men hey femsekundersregelen.

Nå. Fem ting jeg undrer på i dette sekund:

1. Hva jeg skal ha til lunsj i morgen
2. Om vi får noe godt i fransken?
3. Kommer det til å snø i morgen?
4. Om jeg snakker bedre fransk seks uker fra nå?
5. Hvorfor tror Tassi det er ok å ligge nesten midt i sengen min når det åpenbart ikke er ok?

SÅ til slutt et bilde som er irrelevant for dette blogginnlegget, men det er koselig.


























Me and my sistah. Og ja, vi hadde en strand. I Ohio. Det kalles Lake Erie, og ikke havet.

- Yara

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar