tirsdag 17. januar 2012

Kveldsdiett

Av en eller annen grunn greier alltid tirsdager å bli verre enn mandager. Selv om jeg begynner sent og bare har to fag på tirsdager, så blir jeg sliten av dem. Og i dag hadde vi nynorskskriving, så...
ON ANOTHER NOTE: Snart har jeg spist 1. kg med peanut m&m's.


























Det er fint at jeg passer på hva jeg putter i meg. Hva? Gjør jeg ikke det? Neivel.

Jeg har også ringt banken og tannlegen i dag, og begge deler etterlot en sterk angstfølelse i meg. Hater å ringe. Så vet vi det. Gleder meg til fredag, jeg! Eller, i morgen skal vi se ferdig Pulp Fiction på skolen, så, ok.

- Yara

2 kommentarer:

  1. Hater tirsdager og hater å ringe, vi har så mye til felles vi to! Støtter m&m-spising også, siden tirsdager er så teite.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det gjør deg til en veldig skjønn person, bare så du vet det! :)

      Slett