tirsdag 10. januar 2012

This one is for the honest girl

I dag skal vi si litt om Nina. Hun er en veldig ærlig person, noen ganger litt for ærlig, men jeg synes det er helt i orden, for det er faktisk god underholdning for meg. Og det er sannheten. Se, jeg kan være ærlig, jeg også! Dette er Nina:























Som du ser, viser Andrea frem Nina.

























Hun er en veldig glad jente som liker å snakke fransk, og hun er faktisk dritflink til å bake. Det vet jeg, fordi jeg spiser det Nina baker. Sånn er det bare.

(FUN) FACT TIME:
- Nina liker å spise fisk hos meg
- Hun liker å whippe håret sitt frem og tilbake. Hun whipper det veldig godt.
- Så gikk vi tom for ideer...

Så det blir enda et bilde av henne!
























Her var visst jeg med også. Men det er jo min blogg, så det er liksom greit.

OG på fredag fyller Nina 19 år, og da er hun faktisk 11 måneder eldre enn meg. Det er skikkelig mye. Eller ikke. Men altså, du rekker å gjøre ganske mye på 11 måneder. Men jeg tror liksom ikke Nina gjorde så mye sånne greier da hun var liten baby, så det er også greit. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Om du ikke skjønner så kan du bare ringe og spørre.

Vær så god, Nina! Jeg er glad i deg :)

- Yara

4 kommentarer:

  1. Aaaaah, you be my favorite person in the world right now! <3 Tusen takk og jeg er glad i deg også! <3 (nesten underforstått i og med at du er min favorittperson i hele verden)

    SvarSlett
  2. Er det sært å kommentere i sitt eget kommentarfelt? ANYWAY: Awwww Ninaaaa <3 Du er sniiill! Og smart som klarer å dra meg ut av klasserommet før jeg eksploderer, takk for det :) <3

    SvarSlett
  3. Dette var søtt, jeg ble glad av dette. Jeg er glad i Nina. Og i deg.

    SvarSlett