søndag 15. januar 2012

The Weekend

Det har vært skikkelig kort og dårlig blogging denne helgen, rett og slett fordi jeg har vært rundt om kring hele tiden, og jeg var hjemme i kanskje to timer i går for å dusje og hente macen før jeg dro videre. Men blir det andre boller. Det blir nemlig oppdatering på den flotte helgen jeg har hatt!

Fredag:


























Lagde hjemmelaget ravioli med Nina, H-S og Andrea på Nina sin bursdag! Det var utrolig godt, og vi var så sultne at vi bare satt og spiste uten å si noe, men det var koselig.

Lørdag:




















































Langhaugenfolk.

Nina, Vilde og Tone feiret 19-årsdagen sammen på lørdagen, og vi var vel litt over 20 folk som var der. Det var en utrolig koselig kveld, og jeg hadde utrolig mange rare samtaler med mange forskjellige folk. Vi sang også 90-tallshits på Singstar. Moro!

Søndag:












































































Etter en natt skvist mellom H-S og Andrea, spiste jeg minipizza og kake til frokost før vi hadde et møte om sommerens interrailtur! Etter det dro vi hjem, og det var da Andrea og jeg ventet på Stine og Håkon at vi tok bilder av oss selv. Ren kjedsomhet altså.

Dette har nok vært en av de beste helgene på lenge, og det sier litt, synes jeg!

- Yara

4 kommentarer:

  1. Beste. Helgen. Noensinne.

    SvarSlett
  2. Faktisk, så er jeg litt enig i at Nina ser ut som hun holder på å begynne å gråte på det bilde med Johannes og Nina på, men det ser ut som at de er stormende forelsket og at Johannes prøver å trøste Nina fordi hun er lei seg :P

    SvarSlett