søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!

Så da er det bare for meg å begynne å blogge, så skal vi se hvor flink jeg er!
For tiden er jeg på Madeira, for det er jo juleferie, og vel, det er her vi er på ferie. Det er egentlig litt kjedelig, fordi alle snakker portugisisk, men det er jo noen som snakker engelsk også, så det går.

I går ble vi bedt til en familie for å feire nyttårsaften, og de bodde i en leilighet med kjempeflott utsikt, slik at vi fikk se det fantastiske fyrverkeriet.

























Ja, sånn så det ut. Etter dette led jeg meg gjennom en time hvor alle de voksne på festen sang karaoke. Det var jo... hm... Men så kom Teresa, som er datteren til en av disse folkene som pappa har viktige, kjedelig lunsjer med, så vi led oss gjennom enda en time med karaoke sammen mens vi spilte reversi på telefonen min. Rundt to fant foreldrene våre ut at det var på tide og dra, og jeg og Teresa skulle ut! Woooo. Stedet vi dro til var STAPPFULLT med folk, og vi danset til klokken fem, og da gjorde føttene våre så vondt at vi ikke kunne gå lenger. Så vi ble hentet, og jeg ble kjørt hjem til hotellet.

T: So I'll see you tomorrow!
Y: What's tomorrow?
T: Oh, the concert?
*hva i alle dager, skal vi på konsert nå plutselig? Hva er det pappa har funnet på nå?
Y: Ohh, okayy..

Hun var like oppgitt over dette som meg, fordi, vel, foreldrene våre planlegger masse greier, og så må vi bare være med... Men det er nå greit å ha en å lide sammen med da.

Så nååå skal jeg snart dra, men jeg måtte jo gjøre nyttårsbloggingen min! Ikke så mange bilder fordi her snakker vi supertregt internett. Oh well.

Godt nytt år alle sammen (som vil si Andrea og Nina!)

- Yara

1 kommentar: