torsdag 12. januar 2012

Diamonds and Waste

Har jeg fortalt dere at fjeset mitt har sett make ut i minst 6 år? Er ganske sikker på at jeg kommer til å ha det samme rynkefrie fjeset når jeg er 40, og det skal bli sabla fint.


Her var jeg 14 år, klar til å dra på klassetur til Berlin. Stilen var nokså... ja. Grønn hårbøyle?

























15 år (ungdomsskolen), fortsatt helt make. Hadde jeg ikke sagt at jeg var 15 her, kunne du trodd det var tatt i går. Vel, Hilde-Sofie og Maria røper jo bildet litt, men... hvem bryr seg?

























15 år (vgs), og ser man det! Fortsatt ingen forandring.



























16 år, faktisk! Still the same.



























17 år. HÅRET er litt annerledes. Dette var forresten to-tre dager før jeg farget det rødt.


























18 år. Samme fjeset + litt sminke.

Og der har vi det. Mitt fjes 2009-2011. Vi får se hvilke sprell jeg finner på i år da!

- Yara

1 kommentar: